~last sunday[100509] kitorang[intan&sahr0l] kua g dating..fiuyooo..lame da x kua dating di siang hari ceewahh..abg[sahr0l]gtau kua pas zohor.okla aku bajet mmg ngam2 kul2 la dia dtg amek...skali kul 3 br dia smpai huhu[pas zohor la jugak tu kan]tape2 aku ni mmg jns x kisah so tade apela yg nk ditacingkan..ngeee..
1st location kitorg ~air terjun hutan lipur lentang[on e way nak ke genting]
besh gak environment ie.abg gtau xramai org tp that day mak oiii sikit punye penuh parking.kitorg yg da pegi smpai ujung then patah blk tsangkut kt tgh jln huhu stuck dkt 1/2jam gak la..adess
aku n abg xlunch lg [kul 4 da time tu]smpat la sgh kdai makan kt smpang msk air terjun tu jap dok lyn kopok leko+cucur udang.lepak jap then kitorg blah..
seterusnya kitorg nek bkt tgi[tmpt abg lyn moto]jln bengkak bengkok kene nek bkt bwk lak kete kesayangan aku si kancil tuh..punyela sabar slow je nek bkt hehehe[kete abg poblem cket]
akhirnya smpai gak kt ats.msk kene byr RM10 sorg dewasa[~kanak2 ribena tatau~kalo msk 630ptg x kene caj~tp tmpt tu ttp kul 700mlm~harap maklum!]
tmpt tu kire cam utan yg dijage..landskap ala2 jepun.. cantek sgt!sgt!siap ade kimono leh disewa RM20[tuk mereka yg nk begaye+begambar][kimono tu bsr weiii]~sori la aku lupe nama penuh utan tropika nih huhu
lagi ade japanese tea house~yg pertama d dunia dlm hutan tropika, botanical garden
~jom view pic~
~tatami spa [lam utan tropika nih..still under renovation lg]
~actually ade byk sg! sgt! pic tp xleh nk display sumenye..sori
psst psst..kpd mereka yg smoking kene bw stok okok secukupnye coz lam utan tropika nih xde jual okok![cik abg da wt muke kehausan okok all the time..tp pure2 cool...]ahaks!
hampir ke 700mlm br la kitorg turun bkt.then abg bw ke colmar tropicale[hotel ala2 perancis]huwaaaaaaaaaa lawa sgt tmpt nih seyes weii...da rase cam kt prancis jek!tatau nk xplen cane punye canteknye tmpt nih...jom perati view colmar tropicale ni through our pics..lai lai
so amazing...rase cam cuti2 kt perancis jek..
rase cam sesat lam pekan kecik perancis..ngeeee 
mcm tmpt ni kitorng yg punye...wahhh besh besh! romantik2 ade lak yg menyanyi
swan kaler putih je ade interprame..yg kaler itam tenggelam dlm kelam ahaks
ADVIDHAQ [38]
11 years ago







0 comments:
Post a Comment